Omgaan met een klacht
Veilige en mensgerichte zorg.
Dat staat bij Altenastaete voorop. Toch kan er iets gebeuren dat u als onjuist of onterecht ervaart. Laat ons dat dan weten. Wij zijn ervan overtuigd dat wij kunnen leren van ervaringen van onze bewoners en cliënten.
Als u een klacht heeft, kunt u contact opnemen met een klachtenfunctionaris. Deze kan bemiddelen bij uw klacht.
Wij verwijzen u naar onderstaande link:
Klachtenreglement Altenastaete woon- en thuiszorg B.V.
Klachten kunnen worden ingediend via één van onderstaande mogelijkheden:
* Vertrouwenspersoon: Vertrouwenspersoon@riantverzorgdwonen.nl
* Klachtenfunctionaris: klachtenfunctionaris@riantverzorgdwonen.nl
* Klachtencommissie van Riant Verzorgd Wonen: klachtencommissie@riantverzorgdwonen.nl
Telefoonnummer: 023-5311612
* Cliëntenvertrouwenspersoon Wet zorg en dwang (Gijs van den Bosch): g.vandenbosch@hetlsr.nl
LSR Flyer cliëntenvertrouwenspersoon
Brochure cvp 'De cliëntenvertrouwenspersoon is er voor u'
* Klokkenluidersregeling Altenastaete Woon/thuiszorg