Klachtenregeling

 

 

 

Omgaan met een klacht

 

Veilige en mensgerichte zorg.

Dat staat bij Altenastaete voorop. Toch kan er iets gebeuren dat u als onjuist of onterecht ervaart. Laat ons dat dan weten. Wij zijn ervan overtuigd dat wij kunnen leren van ervaringen van onze bewoners en cliënten.

 

Als u een klacht heeft, kunt u contact opnemen met een klachtenfunctionaris. Deze kan bemiddelen bij uw klacht.

Wij verwijzen u naar onderstaande link:

 

Klachtenreglement Altenastaete woon- en thuiszorg B.V.

 

 

Klachten kunnen worden ingediend via één van onderstaande mogelijkheden:

 

* Vertrouwenspersoon: Vertrouwenspersoon@riantverzorgdwonen.nl

 

* Klachtenfunctionaris: klachtenfunctionaris@riantverzorgdwonen.nl

 

* Klachtencommissie van Riant Verzorgd Wonen: klachtencommissie@riantverzorgdwonen.nl

   Telefoonnummer: 023-5311612

 

* Cliëntenvertrouwenspersoon Wet zorg en dwang (Gijs van den Bosch): g.vandenbosch@hetlsr.nl

  LSR Flyer cliëntenvertrouwenspersoon 

   Brochure cvp 'De cliëntenvertrouwenspersoon is er voor u'

 

 * Klokkenluidersregeling Altenastaete Woon/thuiszorg

 

Copyright ┬ę 2014 Altena Staete. All Rights Reserved.